fbpx

Често задавани въпроси

ТЕХНИЧЕСКИ ВЪПРОСИ

Какъв IP адрес получавам?

Предоставя се 1 брой постоянен,статичен реален IP адрес. Ващият IP адрес можете да видите на: http://whatismyipaddress.com/.

Какво да правя, ако имам проблеми с връзката?

  1. Проверете дали LAN кабелът е правилно включен в LAN порта на мрежовата карта на компютъра ви или в WAN порта на рутера ви.
  2. Проверете дали Интернет настройките на мрежата са правилно въведени.
  3. Рестартирайте компютъра си.
  4. Ако и това не помогне свържете се с нас за съдействие.

Интернет скоростта ми е бавна, защо?

Причините за бавна скорост на Интернет връзката са много. Най-честите причини за проява на бавен Интернет:

  • Компютърът Ви е заразен с вируси – вирусите, както и зловредни софтуери могат да генерират трафик, който чувствително ще забави връзката Ви
  • Имате включена торент програма. В случай, че интернетът е бавен на брауз (бавно отваряте страници) убедете се, че нямате пусната торент програма (µTorrent, Bit comet и т.н.). Торент програмите могат да товарят канала Ви на максимум и да заемат голям капацитет от процесите на машината Ви, в резултат на което другите действия, като браузване например, да останат с по-нисък приоритет
  • Когато ползвате безжичен интернет чрез wireless рутер – убедете се, че връзката е защитена, т.е. се свързвате към рутера посредством ключ/парола, за да не се закачат недоброжелатели, които да използват Вашата интернет връзка

Колко компютъра мога да ползвам от един акаунт?

Няма ограничение в броя на компютрите, които се използват с един абонамент за услугата Интернет. Колкото по-високаскорост изберете 50 или 100 Mbps, толкова по-добра връзка ще имате.

По какъв начин мога да заплатя месечната такса за услугата, която ползвам?

  • В брой – в офис на GP-NET
  • По банков път – заплащането е по сметка в банка ДСК: IBAN:BG10STSA93000021622956 , BIC: STSABGSF.

ВКЛЮЧВАНЕ НА УСЛУГА

В какъв срок ще ми пуснете услугата?

При наличие на техническа възможност до 7 работни дни след подаване на заявка за включване. Служител ще се свърже с вас, за да уговори подходящ ден и час за инсталация на услуга.

В кои дни и часове се извършват инсталациите?

От понеделник до петък между 9:30 и 16:30 часа (последен възможен начален час за инсталация), събота от 9:00 до 16:00 часа (последен възможен начален час за инсталация), неделя – не се извършват инсталации. Точен ден и час ще уговори с вас служител на GP-NET.

Трябва ли да присъствам лично на инсталацията?

Желателно, но не задължително. Трябва да има поне едно пълнолетно лице с документ за самоличност, на място се подписва договор или констативен протокол за предоставяне на услуга. Ако няма да можете да присъствате лично, уведомете нашия служител.

Колко време трае инсталацията?

От 30 минути до 2 часа, в зависимост от сложността на инсталацията. По-точна оценка ще може да ви направи служителя, когато ви се обади. Ако времетраенето е важен фактор за вас, уточнете въпроса с него.

Какви документи са необходими за извършване на инсталацията?

Лична карта или друг официален документ за самоличност. Лицето следва да е навършило 18 години.

Какви документи се подписват при инсталацията?

Констативен приемо-предавателен протокол за приемане качеството на предоставената услуга и оборудването, предоставено за ползване за времето на договора

ДОГОВОР

Договор, можете да подпишете:

  • В офисна GP-NET

Мога ли да се откажа от договора си?

При предсрочно прекратяване на договора (преди изтичане на минималния срок), потребителят дължи всички месечни абонаментни такси до датата на изтичане на първоначалния минимален период на договора или неустойка в размер на 90 лв., което от двете е по-малко. За да прекратите договор, чийто първоначален срок вече е изтекъл, трябва само да подадете молба в офиса на GP-NET